چاپ افست (لمینیت)

چاپ افست (لمینیت)

چاپ افست (لمینیت)

افست چیست

فن آوری چاپ افست از صفحات معمولاً از آلومینیوم ساخته شده است ، که برای انتقال تصویر روی یک “روکش” لاستیکی استفاده می شود و سپس آن تصویر را روی یک کاغذ می چرخاند زیرا جوهر مستقیماً روی کاغذ منتقل نمی شود. از آنجا که مطبوعات افست به محض تنظیم بسیار کارآمد می شوند ، چاپ مقادیر انتخاب بهترین گزینه در صورت نیاز به مقادیر بیشتر است و تولید دقیق رنگ و چاپ دقیق و حرفه ای را به دنبال دارد.

 

تاریخچه افست

افست در کشور آمریکا توسط دو مخترع به نام های روبل و گارسیا به ثبت رسید که در ایران جزوه محبوبترین چاپ ها است چون در تیراژ بالا یعنی یک چیزی در حدود 1000 عدد کارت پی وی سی را چاپ می کند.

انواع چاپ افست

دو نوع چاپ افست موجود می باشد

چاپ افست خشک

چاپ افست (لمینیت )

که در این قسمت  چاپ افست لمینیت را توضیح می دهیم.

چاپ افست لمینیت که به چاپ براق یا چاپ شیت نیز معروف است که بعد از اینکه طرح مورد نظر بر روی پی وی سی چاپ زده شد در این روش چاپ و تولید از هم مجزا نیستند یعنی بعد از چاپ یک لایه نازک پوشش و یا لمینیت بر روی کارت قرار می گیرد لمینیت باعث ماندگاری و طول عمر کارت ها را بالا می برد که در این نوع چاپ از آب نیز استفاده می شود ظرف آب، محلول آب، نوردهای آب و رفتار آب و مرکب بخش اساسی روش افست معمولی است.

چاپ افست (لمینیت)

افست از 4 رنگ CMYK برای چاپ استفاده می کند که این رنگ ها بطور جداگانه از یکدیگر بر روی کاغذ یا شیت پی وی سی  رنگ می گذارد و چاپ انجام می دهد.

پرینتر های مخصوص چاپ افست دارای غلتک هایی است که هر کدام یکی از این 4 رنگ  ها را دارد که  C  (CYAN)رنگ آبی می باشد

M (MAGENTA)  رنگ صورتی ، Y(YELLOW) که رنگ زرد K  (BLACK) رنگ مشکی می باشد.

مزایای چاپ افست

  1. کیفیت بالا
  2. سرعت بالا
  3. هزینه پایین
  4. تنوع رنگ

نتیجه آخر

ما تجربه بسیار خوبی در این زمینه داریم ، چاپ افست (لمینیت) روی کارت پی وی سی همچنین تکنیک های تخصصی تر  که عملاً 7 روز در هفته با ما ارتباط دایمی برقرار می کنند، شرکت فارگو  وضعیت ماشین آلات چاپ هنر و تجهیزات چاپ بسیار تخصصی را دارند

 

 

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *