چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc

طیف گسترده ای از کارت های خود را می توانید با پی وی سی چاپ کنید

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم دیگری که باعث می شود تا شما گزینه چاپ کارت پی وی سی را در مقابل سایر گزینه هایی که برای چاپ کارت های خود دارید انتخاب می کنید این است که شما برای کارت های مختلف شرکت و یا سازمان خود می توانید از پی وی سی استفاده کنید، در واقع پی وی سی متریالی است که علاوه بر این که باعث زیبایی هر چه بیشتر کارت های شما می شود تا حدود زیادی امنیت آن را نیز تامین می کند، از این رو شما حتی برای کارت های هوشمندی که برای شرکت خود طراحی می کنید تا با استفاده از آن سطح دسترسی های مختلفی را به کارمندان خود بدهید نیز می توانید از این متریال استفاده کنید که این موضوع می تواند برای شرکت ها و سازمان ها بسیار مهم و مفید باشد.

بنابراین شما برای کارت های شناسایی، پرسنلی، کارت های تخفیف، کارت هدیه و حتی کارت های گارانتی می توانید از روش چاپ کارت پی وی سی برای چاپ کارت های خود استفاده کنید.

چاپ کارت pvc

چاپ کارت pvc با روش دیجیتال

یکی از روش های بسیار محبوبی که برای چاپ کارت pvc  وجود دارد روش دیجیتال است که این روش معمولا برای زمانی کاربرد دارد که تعداد کارت هایی که قصد چاپ آن ها را دارید پایین باشد و علاوه بر این اطلاعاتی که در هر یک از این کارت ها چاپ خواهد شد نیز متفاوت باشد، در واقع می توان گفت تعداد متغیرهای کارت هایی که قصد چاپ آن ها را دارید زیاد باشد، در چنین شرایطی معمولا به شما توصیه می کنند که از روش دیجیتال برای چاپ کارت های خود استفاده کنید.

نکته مهمی که باید درباره این روش بدانید این است که این روش هزینه چاپ کارت pvc بیشتری را نسبت به روش بعدی که در ادامه بیان خواهیم کرد برای شما دارد.

چاپ کارت پی وی سی با روش افست

روش پی وی سی افست یکی دیگر از روش های چاپ کارت پی وی سی است که این روش برخلاف روش دیجیتال هزینه ای کمتر را برای شما دارد و به همین علت است که معمولا زمانی که تعداد کارت هایی که سازمان ها و یا شرکت های مختلف قصد چاپ آن ها را دارند زیاد است از این روش استفاده می شود.

یک نکته بسیار مهم که در این روش باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که شما در این روش نباید اطلاعات متغیر داشته باشید و در واقع باید یک فرم ثابت را به کسی که قصد چاپ کارت های شما را دارد تحویل دهید، در صورت داشتن اطلاعات متغیر بهترین گزینه ای که برای شما وجود دارد این است که از روش دیجیتال استفاده کنید.

چاپ کارت pvc

جمع بندی

در صورتی که شما نیز جزو شرکت ها و یا سازمان هایی هستید که قصد چاپ کارت پی وی سی pvc را برای شرکت و یا سازمان خود دارید به شما توصیه می کنیم حتما به وب سایت ما مراجعه کنید و از خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم بهره مند شوید،

ما سعی می کنیم که هزینه های چاپ کارت های سازمان شما را تا جای ممکن کاهش دهیم و کیفیت این کارت ها را نیز به صورت کامل تضمین می کنیم.

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
مشارکت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *